Blog poświęcony jest jednej z moich największych pasji... lalkom i wszystkiemu, co uda mi się z nimi połączyć.

'This famous linguist once said that of all the pharases in the English language, of the endless combinations of words in all of history, that Cellar Door is the most beautiful.'

niedziela, 3 maja 2015

Custom Dolls - czyli co do tej pory udało mi się "wyczarować"...


Trzeba się przyznać przed samą sobą, że się nic nie robi. A przynajmniej nie to, co się robić powinno. Tyle lal czeka na custom, a wczorajsza panna zaczęła powstawać jedynie przypadkiem, w wyniku nieprzespanej nocy. Kolejka jest w zasadzie dość pokaźna, a wśród nowych (tym razem zaplanowanych) "tworów" pojawią się między innymi: Sweeney Todd, Kuba Molęda (ciekawa historia...) i Sugar Skull. Pojawią się na pewno, pytanie tylko, kiedy...

Na razie moja kolekcja jest bardzo malutka (chcę ją w miarę możliwości stopniowo i konsekwentnie powiększać), ale mam nadzieję, że komuś się spodoba :) Oto moje panienki:


Steampunkowy Kapelusznik powstał ok. 1,5 roku temu na takiej samej zasadzie jak popartowa lala - po prostu wzięłam farby i jakoś tak wyszło... To mój pierwszy custom, więc do ideału mu daleko, ale ma dużą wartość sentymentalną.




Monster High Operetta
Steampunk Hatter CUSTOM DOLL







Pomysł na Kota z Cheshire (zainspirowanego "Alicją w Krainie Czarów" Tima Burtona) nie był od razu taki oczywisty, gdyż początkowo ta lala miała stać się elfem leśnym. I tak właśnie było przez pół roku, kiedy to nagle mnie olśniło i w kilka kolejnych tygodni narodziła się zupełnie nowa postać .


Monster High - Create a Monster/ Werewolf
Cheshire Cat CUSTOM DOLL


Jedną z najświeższych przeobrażonych poczwarek jest Alicja, której kreacja była ściśle związana z półroczną "zajawką" na 'Alice:Madness Returns'. Bynajmniej nie chodzi mi o samą grę, a o spektakl szkolny na jej podstawie, w którego przygotowanie byłam czynnie zaangażowana.

Ever After High - Madeline Hatter
Alice Liddel (Alice: Madness Returns) inspired CUSTOM DOLL




Custom RABBIT (AMR)




Mam nadzieję, że dziewczyny przypadną komuś do gustu  :D A jeżeli zainteresowała Was wzmianka o spektaklu na podstawie gry, to zapraszam do obejrzenia telewizyjnej relacji z premiery:
https://www.youtube.com/watch?v=FvwJgSfYzAA

A ja nie mogę spokojnie usiedzieć w jednym miejscu... Kręcę się i wiercę, nie mogę się doczekać przyjazdu nowego gościa. :3 Bez wątpienia pojawi się pierwszy arrival. Tyle ekscytacji!



8 komentarzy:

  1. Dziękuję za miły komentarz i odwiedziny u mnie :)
    Bardzo oryginalne są Twoje lalki, czekam na więcej odsłon Twoich prac bo najważniejsza jest pasja :)
    Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za słowa, dzięki którym wierzy się w to, co się robi :D Zgadzam się, pasja jest najważniejsza, bez niej nie można być naprawdę szczęśliwym... Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bardzo podobaja mi sie twoje repainty!!! Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Alicję w Krainie Czarów, a tym bardziej Alice Madness Returns! <3 Steampunk'owy kapelusznik to Twój pierwszy custom?! Taki śliczny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Pierwsza lala, pierwszy custom :D Dzięki :3

      Usuń
  4. Kapelusznica niczym postmodernistyczna rzeźba -
    świetnie by się prezentowała na holu w renomowanej
    szkółce dla grzecznych panienek...
    Kot - zachwyca i przeraża - dość ambiwalentnie Go/Ją
    odbieram - ale nie ma tu miejsca na obojętność...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać takie komentarze, bardzo motywują :) Dziękuję i pozdrawiam

      Usuń