Blog poświęcony jest jednej z moich największych pasji... lalkom i wszystkiemu, co uda mi się z nimi połączyć.

'This famous linguist once said that of all the pharases in the English language, of the endless combinations of words in all of history, that Cellar Door is the most beautiful.'

piątek, 1 maja 2015

Witam Lalkomanów i nie tylko!

Ten blog chciałabym poświęcić jednej ze swoich największych, a zarazem najmłodszych pasji, jaką są lalki. Zaczęło się dwa lata temu, kiedy po długim namyślaniu, zdecydowałam się w końcu na zakup pierwszych monsterek. W tej chwili większość lalek  jest już przeze mnie zrepaintowana lub czeka w stosunkowo krótkiej kolejce na nowe, oryginalne i jedyne w swoim rodzaju wcielenie. Na razie to tylko 'Barbie'opodobne' panny z serii Monster High, Ever After High itp. Jednakże razem z tym blogiem rozpoczyna się nowy etap mojej lalkomanii, którym się z Wami podzielę... Właśnie jedzie do mnie nowy członek plastikowej rodziny (!), któremu to chciałabym poświęcić tutaj najwięcej uwagi.

Oprócz zdjęć lalek i tego, co można dla nich zrobić, pojawią się w niedalekiej przyszłości także tutoriale (mogą być wedle życzenia) i inne niespodzianki związane między innymi z miniaturowymi modelinowymi cudami i wszelaką działalnością artystyczną, którą tym razem postaram się ściśle powiązać z lalami.

Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz